Aangekomen in New Delhi, India - Reisverslag uit New Delhi, India van Dirk en Tineke Hummel Springer - WaarBenJij.nu Aangekomen in New Delhi, India - Reisverslag uit New Delhi, India van Dirk en Tineke Hummel Springer - WaarBenJij.nu

Aangekomen in New Delhi, India

Door: dirkentineke

Blijf op de hoogte en volg Dirk en Tineke

02 Augustus 2008 | India, New Delhi

Vrijdag om 4.30 uur op schiphol. Om 7.30 uur naar Londen en na 2,5 uur door naar India. We landden om 23.00 uur indiase tijd (in NL half acht). Voordat we in het hotel waren en konden gaan slapen was het al bijna half twee.
Vandaag, zaterdag, is de enige dag die we in Delhi doorbrengen. Dus om 8.00 uur opstaan en om 10.00 met riksjas de stad verkennen. Het rode fort, de gedenkplaats van Gandi, een sikhklooster en jama mashid (voornaamste moskee in Delhi). Om 3 uur vanmiddag zijn we uitgeput van de warmte, drukte, indrukken en 2 korte nachten teruggekeerd naar het hotel om af te koelen en te douchen. Vanavond met de groep gegeten in zuid indisch restaurant. Nazitten kennen ze hier helaas niet en zodra iedereen is uitgegeten, brengen ze de rekening en wordt je geacht op te stappen. Kosten 4 euro p.p., de lunch vanmiddag was maar 1 euro p.p.
Nu liggen op ons hotelbed te internetten met onze minilaptop. En het werkt geweldig zoals jullie zien. Morgen op weg naar Jaipur (nr2 voor de ouders), ritduur ong. 6 uur. Groeten en tot later. D&T

• 02 Augustus 2008 - 18:48

Jeanet & Marjan:

Een goed begin hoor ik al. Goede reis naar Jaipur.

• 03 Augustus 2008 - 00:48

Henk & Annemarie.:

Vonden het dramatisch dat je de sms op Schiphol van je pleegmoeder niet hebt ontvangen.
    (Althans dat je het nr. niet hebt herkend)
    Geniet van de rust!
    Op dit moment is het in NL. 02.50u.
    Goede reis naar Jaipur.
    Laat weten hoe het jullie is vergaan.

• 03 Augustus 2008 - 11:29

Agnes:

Dat klinkt allemaal prima en lekker ... leuk om te lezen.

Groetjes Agnes, Arjen, Tom en Yuan Yuan (www.agarto.web-log.nl)

• 03 Augustus 2008 - 13:20

Luuk-Jan En Petra :

Hoi hoi,

Fijn dat de reis zo goed is verlopen, nu maar lekker genieten en zo.
    Niet te vaak achter dat kleine bakje gaan zitten hoor, krijg je schele ogen van ... ha ha.
    Geniet nu maar lekker van het land en de omgeving!

tot horens

gr. uit Assen van nr 13.

• 03 Augustus 2008 - 18:10

Ram Wittenaar:

Hoi Dirk en Tineken,
    Sjaan en ik, Richard, zijn krek terug van vakantie en wat zien ik,
    jullie hebben wederom gekozen voor een ver reisdoel: India.
    Al veel van gehoord en wel via mijn achterbuurman, die zowat elk jaar naar India vertrekt en terugkomt met prachtige foto's en verhalen.
    Het begin van jullie reis klinkt veelbelovend en zal vanuit Groningen jullie blijven volgen.
    Ik verwacht weer een prachtige omlijsting van jullie verhalen d.m.v. schitterende foto's.
    Goede reis en geniet van de "rijkdommen" die jullie onderweg tegenkomen.
    By the way, kan onze BBQ van BOB61gr2 net zo goedkoop als jullie diner ( 4,00 euri pp ).

Garroetjes,
    Richard.

• 03 Augustus 2008 - 18:15

Alex, Brenda En Kids:

Hoi hoi, hoe is het daar? Dus al een mooie dag gehad. Succes verder met de reis. Geniet ervan! Groeten uit het regenachtige Assen

• 03 Augustus 2008 - 19:09

Bert En Anneke.:

Hoi, hoi.
    Bert baalde als een stekker toen hij jullie berichtje lag. Tineke en Dirk kunnen met een minilaptop de hele wereld over mailen. En wij?????? Zitten op een camping in Valkenburg en kunnen nog niet naar Drente mailen. Kijk verschil moet en zijn.
    Jongens, groetjes van ons allemaal, en we kijken uit naar jullie volgend berichtje.
    Groetjes Bert Anneke Jeffrey Marit.

• 04 Augustus 2008 - 17:20

Alex,Brenda En Kids:

Hallootjes!

Wat een mooie foto van de gedenkplaats! Wat zullen jullie genieten van de mooie dingen daar!
    Groetjes van ons!

• 04 Augustus 2008 - 17:23

Alex,Brenda En Kids:

De rest zijn ook mooi,zien we nu!Maar de gedenkplaats geeft vast inspiratie voor de tuin Tineke?

• 04 Augustus 2008 - 18:06

Wendy:

Wat een reis...maar dan heb je ook wat

• 04 Augustus 2008 - 18:22

Wendy:

Oeps...iets te snel!

Lange reis, maar dan heb je ook wat. Wat een geweldige eerste indrukken. Dat belooft wat voor de komende weken. Ik blijf jullie volgen!

Wendy