Een weekje skiën - Reisverslag uit Mittersill, Oostenrijk van Dirk en Tineke Hummel Springer - WaarBenJij.nu Een weekje skiën - Reisverslag uit Mittersill, Oostenrijk van Dirk en Tineke Hummel Springer - WaarBenJij.nu

Een weekje skiën

Door: dirkentineke

Blijf op de hoogte en volg Dirk en Tineke

12 Maart 2012 | Oostenrijk, Mittersill

We zijn alweer terug, maar wilden toch onze skiweek nog even met jullie delen.

Met 12 volwassenen en 12 kinderen in een Oostenrijks huis. Gezelligheid gegarandeerd. Het huis voldoet aan onze eisen. op de veranda genieten we na het skiën van het mooie uitzicht, terwijl de kinderen sleeën in de sneeuw rondom het huis.

We hebben alle dagen heerlijk kunnen skiën. De kinderen op skiles terwijl papa en mama het gebied verkennen, samen of met (een deel van) de groep.
De laatste dag, vrijdag, samen met de kinderen skiën en de blauwe piste af. Joanne kan al mee naar beneden via de blauwe piste die om de rode heen slingert. Beide doen ze een stukje blauw met ons en gaan we met de stoeltjeslift weer omhoog. Djuna kan ook leuk achter Joanne aan skiën. Ze mag zelfs haar stokjes gebruiken.

Kortom het was een ontzettend leuke, gezellige en actieve vakantie.

• 13 Maart 2012 - 06:30

Monique:

Hoi allemaal,

Ziet er weer gezellig uit zeg. En met wat een gemak pikken die meiden dat skiën op zeg. Geweldig.
    Als ik het kaartje van Oostenrijk zo eens bekijk, zijn wij (Adrie en ik) daar in oktober ook geweest (Wörgl).
    Staat de zomervakantie al vast voor jullie? Ben benieuwd.

Groetjes,
    Monique

• 13 Maart 2012 - 09:03

Wendy:

Wat een prachtige plaat! Ik hoop dat ik deze week in Maria Alm ook nog zojuist kan gaan zien. Ben iets minder aan het skiën maar wel veel aan het wandelen. En s'avonds gezellig aan het apres skiën. We zijn met hele groep vrienden; stel is hier getrouwd in de sneeuw. Super romantisch.
    Leuk om jullie foto's te zien. Ik zie jullie snel. Liefs wen

• 13 Maart 2012 - 09:04

Wendy:

Leuk om jullie foto's te zien. Ik zie jullie snel. Liefs wen

• 13 Maart 2012 - 14:50

Beneth En John:

Prachtige foto's, die een echte indruk geven. Wat een koppies, vooral als je die meiden ziet liggen in zo'n groot bed.
    Leuk om te horen, dat ze al echt op de latten kunnen staan. Knap hoor.
    Groetjes vanuit India.

• 15 Maart 2012 - 08:59

Cor En Tina:

Hoi Dirk en Tineke en meiden,

Zo te zien hebben jullie het heel erg naar je zien gehad. Mooie foto's!

groetjes
    Cor, Tina en JJ

• 19 Maart 2012 - 17:30

Agnes:

Dat ziet er toch super leuk uit zeg ... heerlijk hoor. Jullie hebben lekker genoten dus ...heerlijk!

Liefs, Agnes.